logo_header

לקוחות מספרים

vacancy

הפרפר של עדה

הכירו את עדה גילן שחם, האישה והפרפר!

עדה היא סוכרתית טייפ 2, המשתמשת בליברה מזה חודש וקצת. בתקופה קצרה זו עדה כבר רואה תוצאות ושיפור ברמות ה-A1C,

וכאות הזדהות עם המותג אפילו קעקעה פרפר בסמוך לחיישן (לא באמת, אבל לנו זה הסתדר יופי :).עדה, אנו מאחלים לך המון חופש עם פריסטייל ליברה והמשך תוצאות מדהימות

24.05.2020

חוויותיה של עדן

עדן גבאי (19) המקסימה הגיעה אלינו ל FreeStyle Libre Experience center לרכוש חיישנים ושמחה לשתף אותנו בחוויותיה עם הפריסטייל ליברה. 

24.05.2020

ירידה ב-A1C

הכירו את ניב, משתמש FreeStyle Libre חדש יחסית, שהגיע אלינו למרכז ושמח לשתף בירידה שחלה בA1C שלו בזמן הקצר, ברמת הדיוק הגבוהה ובעיקר באיכות החיים החדשה שלו! ניב, מאחלים לך המון בריאות וכמה שיותר איזון!

 

24.05.2020

בחזרה לשליטה

לפני כמה חודשים, בבדיקות אקראיות גילה יגאל שיש לו סוכרת. ההפתעה והזעזוע גרמו לו לקחת את העניינים לידיים ולהחליט שהוא מחזיר לעצמו את השליטה במצבו הרפואי. לפני כ-4 חודשים התחיל להשתמש בפריסטייל ליברה ומאז הצליח לשנות לגמרי את
 

אורח החיים שלו ולחזור לאיזון (  A1C אחרון 6.2!).

"היום אני יודע בדיוק איזה מאכלים משפיעים על רמת הסוכר שלי, איזו ספורט הכי מומלץ לי ובאופן כללי  מה קורה עם הגוף שלי בכל רגע נתון.  כל זאת ועוד התאפשר בזכות הפריסטייל ליברה".

24.05.2020

לבדוק בכל מקום ובכל עת

24.05.2020

רותם ואגם

רותם (01) ואגם (21) המקסימות הגיעו אלינו מהצפון הרחוק ושמחו לשתף אותנו בחוויה המדהימה שלהן עם הפריסטייל ליברה

24.05.2020

מבלי לעצור את החיים, בלי לעצור את האוטו

24.05.2020

מאוזן ביום ובלילה

24.05.2020

החיים ללא דקירות

אם השם והתמונה של "עומר צפתי" מוכרים לכם, כנראה שגם אתם צפיתם בסרטון של הילד המתוק בן ה-10 שפורסם באתר YNET וברחבי הרשת, עם השקת פריסטייל ליברה בישראל. בסרטון, רואים את עומר ואימו, אז משתמשים יחסית חדשים במערכת, מדברים על החיים שלפני ועל השינוי שחל בהם בעקבות הטכנולוגיה המהפכנית שהפכה זמינה לציבור הסוכרתיים בישראל ביוני האחרון.

לכתבה המלאה, לחץ כאן

http://www.geffenmedical.co.il/index.php/he/life-without-pricks

24.05.2020

הפכתי למכור

24.05.2020

אני רק בת 80 אבל זו הפעם הראשונה שזכיתי לקבל דבר "בחינם".

אני רק בת 80 אבל זו הפעם הראשונה שזכיתי לקבל דבר "בחינם". הרי ידוע שבמדינתנו אין דבר בחינם, להפך.

פניתי לחברתכם לקבל עזרה למכשיר הקטן והישן שלי שקניתי לפני שנים ומשרת אותי נאמנה, זכיתי לקבל תשובה שהדהימה אותי, הנציגה שלכם הציעה לי לשדרג את המכשיר, כמובן שהסכמתי לשדרוג. לשאלתי כמה זה יעלה לי היא ענתה בחינם! לא הבנתי, התבלבלתי, נדהמתי עוד יותר כששאלתי לאן לפנות לקבלת המכשיר והנציגה ענתה "השליח שלנו יביא לך את המכשיר החדש הביתה" הכל ללא תמורה.

כשספרתי לנכדי אלה היו תגובותיהם, סבתא זה טוב מדי שיהיה נכון, או זה מוזר ולא אמין או עבדו עליך, הכל לא נכון. אני שמחה שאני יכולה להודות לך שיש עוד כמוך במדינתנו שכל יום, ישנה פרשה מכוערת חדשה, במיוחד כמוני שחיה שנים כה רבות בארץ, עליתי אחרי השואה כילדה, כמעט ללא משפחה, רובם הושמדו למזלי ניצלתי, גם כאן לא ליקקתי דבש, לא קל לחיות כאן שהשואה מונחת על צווארך, בכל זאת, בניתי בית, יש לי ילדים ונכדים ואפילו זכיתי לקבל דבר בחינם.

יש לנו ארץ נהדרת ויש גם אנשים כמוך נהדרים כן ירבו.

תודה רבה רבה

24.05.2020

מכתב הבעת תודה והערכה

שלום רב!

לאחרונה התחברתי לאומניפוד. החיבור נעשה באופן מקצועי, נגיש וסובלני ביותר.

הרגשתי שאני בידיים טובות ושיש על מי לסמוך.

קיבלתי הסבר מקיף אך גם תמציתי באופן שאפשר לכל המידע החדש להיקלט בלי להרתיע ולהגזים.

הנציג היה קשוב, דייקן, ונתן שירות מצוין.

חג שמח,

אלינה ----- ----

24.05.2020

תודה על הסבלנות

עבור: גפן מדיקל
רציתי להודות ליוגב על ההסבר לחיבור חיישן בדיקת סוכר רציף ליברה שקבלתי לפני שבועיים במרפאת סכרת במכבי השלום
מאוד בסבלנות ובצורה מאוד מובנת  לכל אחד (היינו כ-5 אנשים בגילאים שונים)
כיוון אותנו לדיוק בפעולות ובדק כל אחד מאתנו בכל שלב + טיפים ..
המכשיר עצמו מעולה ומאפשר מימד נוסף של טיפול ובדיקת רמת סוכר בכל רגע,
יתרון נוסף מראה מגמה , לדוגמא היה לי בשבוע שעבר , 100 עם חץ למטה – עשיתי בדיקה בדקירה ( היחידה מאז שיש לי את המכשיר ) והיה 80 (מקדים רבע שעה..)
והמשמעות –אני בדרך לסוכר נמוך מידי –שיכלתי לטפל מייד ולהמנע מהיפו ..
בתודה 

24.05.2020

תודה מכל הלב 

שלום רב לכבוד גפן מדיקל היקרים, 
דבר ראשון ברצוני לברך את פועלכם בנושא המכשיר ״ freestyle libre “  בכדי שיכנס לסל הבריאות. ובסופו של דבר בזכותכם, זה התרחש. תודה מכל הלב.
דבר שני, בחמישי האחרון (8.2.18) הזמינו אותי למכבי יגאל אלון תל אביב, להסברה ותדרוך המכשיר, ברצוני לציין לשבח את המדריך יוגב (שכחתי את שם משפחתו) מטעמכם.
ההסבר שלו היה רהוט, מדוייק ומקצועי. היינו בחדר שישה סוכרתיים. יוגב ענה בסבלנות לכל שאלה. בעדינות. ובהרחבה. ונתן לכולנו הרגשה טובה ונעימה.
המכשיר ברשותי כבר שלושה ימים ואני מרוצה מאוד. סוף סוף הפחתתי את כמות הדקירות ב-90 אחוז (אני מודד מדי פעם רק לשם הראפרנס.. אולי פעם פעמיים ביום … וגם את זה אני מתכוון לבטל לצמיתות).
 ברצוני להוסיף עוד דבר אחרון, 
 היום (יום א׳ 11.2.18) בשעות הצהריים התקשר יוגב, לשאול אם ישנן בעיות או אם יש לי שאלה כלשהי. 
גם על הטלפון הזה ברצוני להודות (זה לא מובן מאליו שמתקשרים ומראים אכפתיות). 

24.05.2020

בני בן השלוש התחבר למשאבת אומניפוד

ניסים שלום רב, בני בן השלוש התחבר למשאבת אומניפוד. אנו מאוד מרוצים מהמשאבה ומבקשים להודות לעדה לרין מקרב ליבנו. עדה ליוותה אותנו במהלך החיבור, הייתה סבלנית, נעימה, איכפתית ושירותית. עדה הייתה זמינה עבורנו בשבת ובימים הראשונים ותמכה בנו ביתר סבלנות והקשבה. אנו מודים לה שוב ומאחלים לה המשך עשייה ברוכה. שנה אזרחית טובה.

24.05.2020

Congratulate you and Abbott

To: Mr. Jared Watkin, Abbott SVP of Diabetic Care

Dear Mr. Watkin: Please allow to congratulate you and Abbott for winning the lawsuit against the FDA which eventually will bring the LIBRE to the U.S. Even though I live in Chicago and technically could not use the LIBRE, I have been using this unit for over a year. My cousin in Israel, Prof. Rafi Beyar, is the head of Rambam Hospital in Haifa. He bought me the meter and I rely on friends who travel from Chicago to Israel to bring me the patches periodically.I can’t praise the LIBRE enough - it changed my life. Best of all, my A1C, which was around 8-8.5, went down to 6.8! Nonetheless, I would like to offer some suggestions: A) The "average" screen: By virtue of being diabetic, sugar readings are above the “target zone" – which is normal and expected. My target zone is 80-150 and after a meal it can read as high as 200+ but the "average" screen includes the "after meal" reading in the final average number. I wish there was a way to neutralize average results from the "after meal" TEMPORARY readings.B) When entering one long insulin, you have to go from 1 to any number you inject. In my "bad" days, I was taking 50-55 long insulin, which was very cumbersome to do daily. I wish there were a way to set a "base" and let the user go up or go down.Similar to the entry of carbs which start from 15.C) As of today’s screen, a reading in the area of 200 looks like a 250 reading and 70-80 looks like it's 50... even my Dr. made a mistake in reading the graph higher then is actually was... maybe horizontal lines will make it clear. Other point of which I’m sure you’re aware: A) In mid-August, I had a triple bypass. You should have seen how many doctors and nurses came to see the meter. I was probably your best advertisement for this reader. At the hospital, I found the reader to be completely useless since there was a discrepancy of 100, yes 100, between the hospital reading and my unit’s reading. The discrepancy likely had to do with my body being full of medications. I feel it should be mentioned in your literature. B) In a period of a year plus, I had 3 patches that failed; two stopped working after a week or so and one failed right from the start. I don’t know if this is happening to others. Let me also thank and praise the team in Israel. Ms. Hadar Eitan, head of customer service, is as helpful as can be. absolute pleasure to deal with her, she’s exactly what a customer service professional should be, for which I am most grateful.I am 69 years old. I became diabetic in my mid-40s. My father was diabetic as was my younger brother who passed away in his early 50s from a stroke. I take short insulin as needed according to my meter, from 2 to 10, 3 times a day – and long insulin 24 units once daily, plus Metformin 1000 mg twice daily. Clearly, diabetes management takes up a big chunk of my life. I understand you are trying to convince the insurance companies to approve this meter. It’s ok with me if you’d like to use my name, experience, and comments with anyone you may see fit. When this unit hits the market, I’ll probably be the first in line to buy it. would like to know when is this expected. My endocrinologist is Dr. Oyer in Chicago. I’ve known him for over 25 years and can’t praise him enough together with his diabetic consultant and the whole clinic staff. Best wishes again to you and your company.

24.05.2020

ללכת עם ולהרגיש בלי

שלום,

התחברתי לפני כחודש למשאבת האומניפוד שלכם. המשאבה מאוד נוחה לשימוש וקומפקטית. זה כמו ללכת עם ולהרגיש בלי. השתנה לי איכות החיים מקצה לקצה. חייב לציין את הסוכן שליווה אותי לאורך כל הדרך (יוגב) בליווי אישי, אדיב וצמוד. ארגן לי פגישה עם רופא הסכרת במהירות הבזק ותמיד היה זמין בשבילי לכל שאלה. אז מודה לכם שוב על השירות.

תודה

24.05.2020

תודה מקרב לב

מיכל שלום,

זה עתה חזרתי הביתה עם דוגמת המדבקות שאספתי במשרדכם.

כמו כן הגיע אלי ההודעה ב-SMS על זכאות של שני חיישנים במקום אלו שנפלו.

בשמי ובשם ליאור רצינו להודות לך מקרב לב על שירות יוצא דופן שהענקת לנו.

ביקשתי גם במשרד להעביר את תודתי והתפעלותי מהשירות שהענקת לנו.

כמו שליאור אמר לי: "אבא, אין דברים כאלה".

רציתי גם לידע את הממונים עלייך על העבודה הנפלאה שלך אולם איני יודע למי לשלוח, אז אנא העבירי לי כתובת למשלוח מייל.

בתודה מקרב לב.

24.05.2020

ברצוני להודות על השירות היעיל

שלום רב!

ברצוני להודות על השרות היעיל בהחלפת השלט של משאבת האינסולין.

הכל במהירות וביעילות עם המון סבלנות לאמת שינויים.

ובכלל תמיד האוזן קשבת.

על הכל תודה והערכה רבה.

24.05.2020

מכתב תודה

הנדון: מכתב תודה

באחרונה הופיע חיווי של 0% בסוללת הטרנסמיטר של עפרי, בננו (navigator 2). הנציגה הדר עשתה מאמץ גדול לטפל בפנייה זו. הבחנתי שמאמציה אמיתיים ולבסוף התקבלה ההחלטה לספק את הטרנסמיטר. אנו לקוחות ותיקים המלווים את גפן מדיקל כבר מעל עשר שנים, ידענו תקופות של יחס יותר טוב ויחס פחות טוב מצד גפן, ואנו מבקשים להביע תודה על השירות המצויין לו זכינו מאת הנציגה הדר, שהיא גם עניינית, גם סבלנית, גם אדיבה, וגם מנסה להביא לפתרון יעיל ומספק של הפנייה המועברת לטיפולה. אם יודעים להתלונן כשלא מרוצים – צריך גם לדעת לפרגן כשמרוצים, ובעיקר כשמרוצים מאד... תודה!

 

24.05.2020

תודה על תשומת הלב

לכבוד: סמדר

גפן מדיקל, מתחם סי אנד סאן

סמדר שלום,

פתח דבר, תודה רבה על תשומת הלב שלך והשירות הטוב אותו קיבלתי הבוקר כאשר דיווחתי על חיישן תקול שהפסיק לעבוד אחרי כמה שעות.

תודה על שרשמת לזכותי חיישן אחר במקום המקולקל.

אני מצרף בזאת את החיישן התקול שביצע שתי מדידות והפסיק לתפקד.

תודה!

24.05.2020

תודה על השירות 

מכשיר מעולה רמת הדיוק לא רעה נתן לאשתי פתרון מדהים במקום לדקור את האצבעות 12 פעם ביום אשתי עם סכרת סוג 1. החברה שמייבאת נתנה שירות מקסים תמיכה טלפונית בהחלפת החיישן השנייה כנראה שלא עשתה נכון מיד באותו יום שלחו לנו קוד לגשת לקבל חלופי ללא עלות. צריך להגיד תודה רבה ולשבח כשמקבלים יחס ושירות מעולה.

תודה רבה לכם, לנו המכשיר חיוני ונתן פתרון מקסימלי.

24.05.2020

תודה רבה 

תודה רבה 

על שירות הלקוחות 

היעיל האדיב והמהיר

טוב לדעת שיש אוזן קשבת

ויש למי לפנות 

ח.מרגלית 

24.05.2020

תודה והערכה

יש לי ילדה סוכרתית ואני המון פעמים נמצאת בקשר אתכם, גם בתמיכה טכנית וגם ברכישת מוצרים ותמיד השירות שלכם הוא מעולה, אך הפעם הרגשתי צורך לכתוב לכם לגבי העובדת שלכם מיכל ז. משירות הלקוחות שפשוט היה תענוג להתנהל מולה בכל הקשור להשכרת משאבה חלופית לחו"ל.

מרגע פתיחת ההזמנה ועד קבלת המכשיר היא דאגה לכל פרט ולכל שאלה שהייתה לי, דאגה לעדכן אותי בכל שלב והכל באדיבות וחביבות, ומקצועיות.

כעובדת במגזר הציבורי שמתן השירות הוא בראש, אני מאחלת לכל מוסד ציבורי או חברה פרטית עובדת שירותית כמו מיכל.

אשמח שתיידעו אותה במייל הזה, ושמגיעה לה כל הערכה ותודה, היא פשוט מקסימה!!

בברכה

24.05.2020

רק להגיד תודה

הי,

אני אמא לבת 8 וחצי.

היא אובחנה עם סוכרת טייפ 1 לפני כשלושה חודשים. די מהר קיבלנו המלצה למשאבה, והתחלנו בחיפוש עבור המכשירים שיתאימו לה ויקדמו את האיזון המיוחל.

את הטלפון של סמדר, הסוכנת בירושלים, קיבלתי מפרופ' גיליס.

כבר בשיחת הטלפון, סמדר עשתה עליי רושם מצוין. הסבירה בהרחבה על היתרונות של המשאבה, על תהליך החיבור וענתה לכל שאלה ותהייה. גם אחר כך, סמדר עזרה עם קושי מסוים אל מול מאוחדת, ודאגה לכך שנצליח להתארגן עם כל מה שצריך כדי שהחיבור יהיה מהיר וקל.

סביב המפגשים להדרכה הייתה איזשהו מורכבות (אבא שלה ואני גרושים), וקצת 'שיגענו' את סמדר, ובכל זאת - היא נתנה לנו כל הזמן להרגיש בנוח והייתה סבלנית לכל שינוי.

ואז נפגשנו עם סמדר - להדרכה על המשאבה. מלבד העובדה שסמדר הייתה כל כך אדיבה, וההסברים כל כך ברורים וקליטים, הייתה לה סבלנות רבה לשאלות הבלתי נגמרות שלנו. והכי חשוב הבת שלי התאהבה בה (עד כדי שהיא ביקשה בעתיד לעבוד כסוכנת משאבות 'כמו סמדר'..). היא הייתה כל כך מקסימה איתה , נתנה לה ולחששות שלה (ושלנו) מקום והכלה, הסבירה לה בגובה העיניים כל מה שהיא צריכה לדעת, וכל זה כמובן הקל מאוד על התהליך של החיבור.

גם אח"כ, סמדר עזרה בכמה פניות שלנו אליה, גם כשהיו בשעות 'לא סטנדרטיות'..

בשולי הדברים אציין גם שיצא לי גם לפנות למוקד החירום שלכם פעם או פעמיים, ותמיד זכיתי למענה אדיב.

אני בטח לא צריכה לספר לכם שההתמודדות עם סוכרת טייפ 1 היא מורכבת, בטח כשמדובר בילדה צעירה. אין ספק שהאומניפוד הקל על חיינו משמעותית. חלק משמעותי מההקלה הוא גם בתחושה שמי שמספק לנו את האביזרים ההכרחיים, גם נמצא וזמין לכל צורך, שאלה או קושי שמתעורר.

אשמח ממש אם מייל זה יעבור גם למנכ"ל שלכם.

מגיע לסמדר כל ברכה ושבח בעולם.

תודה

24.05.2020

תודה מאמא מרוצה

תודה מכל הלב לעידן שעזר לנו בהכנסת התוכנית למשאבה ולכל מחלקת השירות על תמיכה יוצאת דופן

אני לא רוצה לעבור לאף חברה אחרת כי אין לשום חברה את השירות שלכם. תודה לכם על שירות אכפתי ויוצא מן הכלל !!

24.05.2020

שירות כהלכה!

אני נכה צהל חולה סכרת.

אני רוצה לשבח ולהלל את נושא שירות הלקוחות שככול הנראה הוא לחלוטין נר לרגליכם !

בעוד מאמצי לקבל פיתרון לחיישן לבדיקת סוכר אל מול אגף השיקום, פניתי אליכם לצורך בדיקה כיצד ניתן לפתור את הדברים, מיותר לציין שהופתעתי לטובה !

זו לא הייתה הפעם הראשונה שבה אני נזקק לפתרון אחרי אגף השיקום, וגם הפעם לא הושבו פניי ריקם !

אני מעוניין לברך להלל ולשבח את נציג השירות שטיפל בי טלפונית שעם כול הצער והכאב אינני זוכר את שמו ועל כך התנצלותי !

מעטים הגורמים במשק שחרטו את השירות על דגלם וזהו הערך המוביל בארגונם !

עלו והצליחו !

24.05.2020