קבלת התראת אובדן אות

אם היא מופעלת, התראת אובדן אות מעדכנת אתכם במידה והחיישן לא תקשר עם האפליקציה במשך 20 דקות ואינכם מקבלים התראות רמת סוכר נמוכה או גבוהה.

 

 

אם הינכם מקבלים את התראת אובדן האות, עקבו אחר השלבים הבאים כדי להתחבר מחדש לחיישן שלכם:

1
השאירו את הטלפון החכם בטווח

ודאו כי הטלפון החכם שלכם נמצא במרחק של עד 6 מטרים מכם בכל עת, ללא הפרעות.

2
סרקו את החיישן
3
נסו לכבות את ה-Bluetooth ואז להדליק אותו מחדש
4
נסו לכבות את הטלפון ואז להדליק אותו מחדש

אם התראת אובדן האות נמשכת, צרו קשר עם שירות הלקוחות

טלפון: 6364*

שירות הלקוחות שלנו פעיל בימי ראשון עד חמישי בשעות 8:30-18:00 ובימי שישי בשעות 8:30-12:15 (לא כולל חגים).

מייל: cs@geffenmedical.com

 

 

טיפים שימושיים לענידת החיישן

החיישנים נצמדים טוב יותר כשאתם שוטפים, מנקים ומייבשים את העור לפני ההצמדה.

שטפו

לשטיפת המקום שבו תצמידו את החיישן, השתמשו אך ורק בסבונים ללא לחות ונטולי ריח.

נקו

הסירו שאריות שמנוניות באמצעות מגבון אלכוהול

ייבשו

אפשרו לעורכם להתייבש באופן מלא לפני הצמדת החיישן. הדבר חשוב במיוחד אם בכוונתכם להצמיד את החיישן לאחר מקלחת או שחייה